2009-08-07

Altanen


Så är dom 5 veckorna slut och det är så här det ses ut. Är väl bara räcket kvar, vad jag kan se men ack så många gånger jag haft fel hittills! Det kan ha gått både en och två dagar utan att jag sett skillnad men själv påstår han att han fått jättemycket gjort. Ska man tro på det eller maskar han? Näedå, han är så duktig min man (känns fortfarande mysko att kalla honom det) å den kommer bli så bra våran altan. Längtar till nästa sommar då jag ska fullkomligt BO därute! Jag ska i alla fall sitta där i morgonsolen och äta frukost, för sol måste det väl ändå bli nästa sommar?
För övrigt har min vän åkt till Spanien idag. Jag önskar henne en trevlig semester och hoppas hon och hennes kusiner får fint väder! Det är inte annat än att man börjar räkna ner själv också... 5 veckor idag:)

1 kommentar:

  1. Vad fint det blir! Ni har gjort ett jättejobb, du, Stefan och lille Far! Bravo! Kommer o fikar på den när jag blir frisk! / Carina

    SvaraRadera