2009-08-11

Birsta idag!

Följde med mor och Kajsa i Kullsta till Birsta idag. Blev inte så mycket shopping för egen del, men de andra tu hittade endel. Själv blv jag ett set med 3 stora krukor rikare, en top, några glödlampor och en liten kastrull. Fast den fick jag av min snälla mor! Tack...
Krukorna hittade jag på halva priset på Plantagen så jag passade på så jag till nya altanen nästa sommar. Längtar redan!
Det brukar var alite kämpigt att åka med mamma på shopping för hon har inte samma tålamod som en annan, men idag gick det över förväntan. Kan ha berott på att hon fick tag på det hon var ute efter (efter många om och men) och kände sig nöjd med det. Så, kanske kan det tänkas att det blir fler gånger...
När jag sedan kom hem hade min käre make gjort middag, tunnpannkaka med rivet äpple i! Men i samma stund vi skulle till att äta undrade han om jag inte ville ha resterna sedan igår så han fick sina goda pannkakor i matlådan. Haha! Men det gjorde inget, för kasslern med annanas sedan igår var väl så gott att värma på.
Nä nu ska jag ägna en stund åt min älskade lilla tjej innan det är sovdags för henne.
Tack och hej!

1 kommentar:

  1. Haha, sa han så? Vilken rackarns bror man har ;)

    SvaraRadera