2009-08-29

Hemma på fast mark igen

Men det tog ett tag innan balansen återfanns och det hade slutat gunga även när jag satt på en stol hemma i köket. Knepig känsla det där...
Har i alla fall haft en jätterolig resa. Massor av god mat, skratt, god dryck, sång, dans och förstås en sväng på taxfree. Föreläsningen hade kunnat vara mer intressant, men sådant väljer man ju inte. Jag hoppas vi har möjlighet att åka med även nästa år!
Jag lyckades avsluta trippen med att skaffa mig en rejäl bula i huvudet. Och nej, detta var inte som ni tror, utan jag skulle gå på toan i bussen på vägen hem och just som jag böjde mig för att dra upp brallan kränger bussen till och jag dråsar rakt in i dörren med huvudet före. Det small som bara den och glasögonen drev. Skrämde väl livet ur dem som satt i närheten skulle jag tro... Tack och lov syns det inte, men det känns desto mer. Kan inte ens ligga på den sidan mot kudden=(

1 kommentar:

  1. Det låter som att det var en riktigt lyckad tripp, sånär som på eländet med bulan. Hoppas att det går snabbt över.
    / Carina

    SvaraRadera