2009-10-20

Det brukar vara värst på morgonen va?

Visst brukar det vara som sämst på morgonen? Det är då man känner sig sjukast? Vad jag minns i alla fall. Men inte i detta fall, nej nej, nu är det kvällarna som är helt sanslösa. Både igår och idag har dagarna gått bra men när em och kvällen kommer blir förkylningen förvandlad till ett monster som överrumplar mig totalt.
Nu har rösten nästan försvunnit totalt, fast jag har kunnat prata någorlunda hela dagen. Kranen droppar i ett nu, fast jag bara behövt snyta mig en gång under de 6-7 timmar jag jobbat idag...
Tog sats efter maten och for på affärn, för mat behöver man ju trots allt för att tillfriskna. Men nu står kassarna där i köket och väntar på att bli urpackade. Slängde bara in broccolin i frysen och sedan har de stått en kvart.
Skulle plocka ur diskmaskinen också, men där kom jag så långt att jag öppnade luckan. Suck! Jag har det jag gör ikväll och det ska gå i den här takten;-)

Hade förresten tänkt jag skulle matblogga lite i helgen som var när vi bjöd några vänner på mat och lagade grekiskt. Tog ett par bra bilder, men sen blev det bortglömt och nu känns det vara för sent- Jaja, vi får väl se. Men inte blir det nu i alla fall.
*snörvel*

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är snabbt övergående!

    SvaraRadera
  2. Men det är ju aldrig för sent, fram med lite bilder nu! :D

    SvaraRadera