2010-01-14

Förbannade tattarj.....ar!!!

GRR, HELVETS FÖRBANNADE SATANS SKIT!!! Man ska ta mig fan sköta allting själv! Besviken och ARG är vad jag ärSkulle just nu vilja vara så omogen och slå sönder vad som än kommer i min väg. Kasta grejor, skrika, vråla och bara skita i alltihop. SOM om man inte ha nog att tänka på?!? Å detta är inte första gånger det strular... Hm, kanske media skulle tycka detta var intressant. Nä jag samlar mig så pass att jag nöjer mig med högsta hönset så länge. Huvudvärk fick jag på kuppen också=(

Så, nu har jag skrivit av mig.
Nu är det ju även så att jag verkligen ogilla at läsa bloggar där det skrivs en massa som man inte fattar nåt av och inte är meningen att man ska göra heller. Men så har jag gjort det själv nu och det är en engångsföreteelse. Lovar att det inte ska upprepas!

3 kommentarer:

  1. Låter som om du verkligen är ARG idag. Säkert med all rätt!!

    Kram från Helgum!!

    SvaraRadera
  2. Du har all RÄTT att vara arg!! Så där får det inte gå till!!!! Håller tummarna på att det ordnat till sig! Stora BAMSE kramen från mig;)

    SvaraRadera
  3. Stå på dig!! Hoppas det löser sig på bästa sätt. Ta en Ipren eller något så du kan skälla vidare om det skulle behövas!!

    SvaraRadera