2010-01-12

Genomskådad direkt!

Har ni set reklamen på tv nu för VitaePro? Nåt piller som ska bidra till god muskelfunktion med mera. Idag fick man ju reklam i brevlådan om det också om att få första asken till halva priset... Grejen är ju bara den att normalt ska man få 2 askar för 259:- och dessa ska räcka i 8 veckor. I första försändelsen får man bara en ask, alltså för 4 veckor, till priset 129,50. Å de kallar dom halva priset?!? Haha, ett praktexempel på varför man inte ska gå på reklam hur som helst! Observera att jag aldrig tänkte köpa detta men jag brukar skumma igenom reklamen när den kommer i lådan...

För övrigt har jag ikväll klarat av en stor bedrift nämligen att städa ur min garderob. Ja, jag har nu förstått varifrån Anja fått sitt fanatiska klädintresse ifrån ;-) Hälften åkte ut samtidigt som jag tex hittade ett par jeans jag hade glömt att jag hade samt ett festlinne och lite annat dorj. Några favvotrosor med trasig resår, hängande trådar, hål etc hamnade också i säcken...Men dom är ju såå sköna. Hmpfr. Får kanske dra lös nån tråd på ett par andra i övrigt hela par så kanske de funkar som favvisar sedan.
Problemet blev ju nu att jag har två helt tomma korgar i garderoben, men om jag känner mig själv rätt, vilket jag borde, kommer det problemet snart vara avhjälpt. Vi går ju trots allt mot vår och sommar och det var ju ett tag sedan postorderföretagen skickade ut sina vår/sommar-kataloger. Hihi! (å här skulle jag vilja klippa/klistra in bilder direkt på plagg jag skulle vilja ha, men på denna dumma blogportal måste man ju först spara alla bilder på datorn och det orkar jag inte!)

Tack och godnatt!

3 kommentarer:

  1. Nu vet inte jag om du skämtar eller så, men 129,50 är ju halva priset på 259:-..?! :P

    SvaraRadera
  2. Men alltså det var ju bara för 4 veckor, istället för 8 veckor för 259:-, alltså är ju priset detsamma, inte hälften.
    I alla fall så tänkte jag bara att annars kan jag ta hand om de där korgarna åt dig, då jag saknar plats i min garderob... =)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja, jag var nog lite trögtänkt så där på kvällskvisten :D

    SvaraRadera