2010-02-01

100 och 1000

Haha, förra inlägget funderade jag på om jag kunde nå 1000 besökare på bloggen under januari. Det gick bra, landade på 1030 eller nåt. Nu när jag loggade in igen såg jag att förra inlägget som jag då satte rubriken "1000" på, var mitt 100:ade inlägg. Skapligt sammanträffande.

Just nu tänkte jag bara göra som alla andra och klaga på kylan. -32° nu igen. När ska det sluta?
Har tänt upp i kaminen så nu tar jag och kryper ner under täcket tills det är dags att lägga på några klampar igen. Bäst att ställa klockan så jag inte somnar ifrån...

5 kommentarer:

  1. med lite hjälp så gick det alldeles strålande att nå 1000-strecket!

    SvaraRadera
  2. Jaså du, det var du som låg bakom många av de 41 besöken igår?

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte annat än hålla med när det gäller kylan. Här eldas det också för fullt, riktigt mysigt! Hoppas allt är bra med er annars! Nu ska jag skynda iväg till dagis, måste ju hämta Alvin klockan 14.00. Sköt om er! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, eller mina barn och deras vänner!! Tyckte att du borde få uppnå ett mål, jag gör det alldeles för sällan....

    SvaraRadera
  5. Men Helena det är MYSIGT att måsta sova med fleece-långkalsonger och tröja för att man inte ska vakna av att man hackar tänder.

    SvaraRadera