2010-03-03

Säga vad man vill om facebook

men jag tycker det är bra.
Se igår tex, hände detta:
En tjej som bodde här när vi var små, gick förskolan tillsammans med mig. Vi bodde nära varandra och lekte ofta. Men så flyttade dom, till Stugun om jag inte minns fel och sedan dess hade vi ingen komtakt längre. Dock hittade jag igen henne på fecebook och la till henne som "vän" där. Fann att hon numera bor i Göteborg, jobbar som skådespelerska och skriver/framför egen musik. Flera jättefina låtar har hon gjort, bla denna har gått varm på min dator här ett tag nu och riktigt fastnat i huvudet. Kul!
Jag hoppas för allt i världen att det kommer gå bra för henne och om hon ger ut någon skiva framöver kommer jag garanterat införskaffa den!

1 kommentar:

  1. vem, är det någon jag vet det är? mvh therese f

    SvaraRadera