2010-04-06

Ett sista försök med bilderna

Nä nu ger jag upp på riktigt. Det går bara inte. Jag har provat med flera olika bilder men icke så nicke. Hade en där Anja använder sin touchknapp till att vispa sockerkakssmet. En på en fin tulpan-gåbort-bukett, ett par bilder på den färdiga påsktårtan och några fina bilde sedan i söndags när vi var ute i det fina påskvädret och grillade. Fast det förstås, dom bilderna har jag inte provat ännu...
Ett försök:
Nope... Jag kan för mitt liv inte förstå vad som är fel!!

Jaja, bara att gilla läget.

Solen kan få komma nu i alla fall för idag fick jag ett tokryck och putsade alla fönster på både in och utsidan. Ja, alla uppe i alla fall. Gillestugan och hallen nere kvar, men det är ju fort gjort. Yar nog dom i morgon för jag har fortfarande grejorna framme på bänken. Bytte gardiner i köket också, men i övrigt får sommargardinerna allt vänta ett tag till. Tog ner de bruna panelerna i vardagsrummet och hängde upp ljusgröna fransgardiner till de andra panelerna istället, så böev det lite vårigare. Senare byter jag panelerna men inte de ljusgröna fransarna, haha. Är till att göra det enkelt för sig.
Tvättat undan endel i tvättstugan också och insäg när jag var ute och putsade fönster på baksidan att jag ju faktiskt kan ställa ut en toskställning där under tak! Kommer lukta så gott av tvätten i morgon...

Nu blir det nog ett par avsnitt av Vem vet mest innan jag somnar. Måste ju ladda upp inför lördag då det är pubkväll med Quiz på Lotties. Ni har väl anmält er!?!

5 kommentarer:

  1. Nämen Helena- Jag trodde du skulle komma till mig på lördag kväll ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå haft problem att ladda upp bilder, verkar som blogspot har haft lite problem med det till och från ett tag. Ge inte upp!! Jag vill se Humlan köra elvispen!

    SvaraRadera
  3. Carina: tänkte vi kunde komma till dig på em:-o blir det hemskt tokigt?

    Eva: Ok, får försöka hålla ut...haft problem med bilder i en vecka nu!

    SvaraRadera
  4. Helena : Nej det blir jättebra! Jag ska själv bort e kl 18 så efter lunch -> på em blir jättebra! Jag bara drygade mig förut, sånt är jag ju bra på ;D

    SvaraRadera