2012-06-29

Majken 1 månad

29e idag. Majken fyller 1 månad. Mamman och mormorn har varit till stan idag så det blev givetvis lite presenter. Fast det hade det nog blivit i vilket fall som helst. Några rea-plagg på cubus och mormor köpte även en vagnleksak som hon kan titta på såsmåningom. Själv var jag ute efter en lekbåge till babysittern, men dom var slut på barnens hus. Får kika på nätet istället. Passade på att lämna in min lur på service också såsedan jag kom hem har jag jävlats med att konfigurera min gamla x10 mini. Och den är verkligen mini i jämförelse med min S2a. Hua ligen! Blir några jobbiga veckor på telefonfronten. Inte kan jag byta rad när jag bloggar mobilt heller så det kan bli lite svårläst... Nä nätet nästa var det ja. Men det är svårt att slita sig från soffan när man har en liten tös på magen. Särskilt som jag varit borta från henne hela dagen. Fy på mamman! Får kanske näta i morgon istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar