2009-09-01

Augusti är slut

Såg precis att jag lyckats med 31 inlägg under augusti månad, precis som om det skulle vara ett om dagen. Nu vet vi ju att så inte är fallet, men bra gjort av mig i alla fall. Kanske min blogg inte är lika roligt skriven längre, men det kanske kommer någon dag...
Min älskade lilla tjej talade just om för mig att Playhouse har slutat. Hon har suttit tyst framför tv:n en stund men så fort det blev den gula stillbilden gjorde hon väsen av sig. Duktiga tjejen.

Som sagt, den sista sommarmånaden är slut och med det börjar hösten och så även skolan. Jag har blivit antagen till en distansutbildning som jag började med igår. Vårdadministrativa programmet, internetbaserad distans mot Umeå. Ska bli intressant att se hur jag klarar av detta. Skickade in första närvarouppgiften idag i alla fall som jag fick en positiv återkoppling på. Trevligt!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att din nya blogg är jättebra. Det är oftast bättre att ha många korta inlägg istället för långa. Då orkar man (läs; jag) oftast inte läsa igenom allt. Man tappar intresset.

    Va kul att du börjat plugga. Spännande! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande, hoppas studierna går bra...

    kram Suss

    SvaraRadera
  3. Lycka till med studierna!

    Disciplinen och motivationen är inte alltid där den borde när jag läser på distans tyvärr (som att jag läser bloggar just nu), hoppas du lyckas bättre!

    SvaraRadera