2009-09-06

Dags att rensa garderoben

igen. Anjas alltså. Det är ganska händigt att hon fyller år så här i början av säsongen för garderoben får sig alltid en uppdatering på hennes födelsedag. Igår blev hon 3 pyjamaser, en lurvfleecejacka, 4 par byxor/leggings, 6 tröjor och ett par strumpor rikare. Och endel annat förstås som en cd, en musiksaga, snoddar och hårspännen, dusch/bad-grejor, blommor, pengar och ett tovat sittunderlag. Har jag glömt något nu så ber jag om ursäkt för det.
Det blev en ganska intensiv dag med alla gäster mellan 13 och 16.30, några blev kvar till senare så vi beställde pizza/kebab och åt middag tillsammans.
Anja hade inte ro att sova nåt på hela dagen trots att jag lade ner henne vid två tillfällen. Hon hade verkligen behövt det, men det hände väl för mycket för att hon skulle komma till ro. Somnade gott till kvällen i alla fall. Mamman också.
1 ynka liten tårtbit finns kvar nu sedan mommis och muffins varit ner och grattat. Så nu är kalasandet över för denna gång.
Stort tack till alla!!

3 kommentarer:

  1. Njae.. Det som strålar.. Av och till. Kan inte böja handleden under tiden jag har ont, det blir lite bättre om jag lindar den, tex när jag jobbar.
    Nej, det var det jag trodde först jag med, att det var att jag bar henne mycket på höger sidan. Men nu har jag bytt sida och får fortfarande ont på vänster sida. Väldigt konstigt.. Har det inte blivit bättre tills i morgon ska jag nog gå ifrån jobbet och boka en tid.. Det gör inte super ont hela tiden, men det är aldrig bra heller..

    SvaraRadera
  2. Kan man få se en bild på den lurviga fleecen?? Låter som ngt Maria själv skulle vilja ha. Ofta så med Anjas kläder tycker jag...är det normalt att en 21-åring har samma stil som en 4-åring??

    SvaraRadera
  3. Då får man gratulera i efterskott! :)
    Ganska mycket efterskott..

    SvaraRadera