2009-10-07

Onödigt kunnande och onödigt vetande

*Enris sticks väldigt och trots att man plockar bort barren ur fingrarna är man öm väldigt länge.
*Att välta en mjölkliter på spisen där största plattan är på är får bara jobbiga och illaluktande konsekvernser.
*Jag har gröna tomater i en blomvas på köksbänken.
*Vi hade tills igår sisådär 40 brända skivor som det inte stod på vad det var.
*Det är lätt som en plät att hitta på ursäkter till att inte plugga.
*Det är inte säkert ett dubbelöverkast blir rent i en normal tvättmaskin bara för att man tvättar det.
*En träningscykel är ganska tung att ha på tårna.
*Att byta gardiner gör mycket i ett rum.
*Jag kollar inte på Grey´s längre.
*Det är händigt att ha en hiss när man ska flytta bokhyllor mellan våningarna.
*Jag har återupptäckt vad mysigt det är att koppla av en stund i soffan framför tv:n.
*En köksstol försvann just till nedervåningen.
*Golvet i min tvätstuga är orange. Jag vet det för att jag kan se det nu när den mesta av tvätten inte längre ligger där.
*En tv-bänk gick ut genom ytterdören för en stund sedan.
*En bra idé vore kanske att gå och lägga sig istället för att sitta här och svamla.
God Natt!

7 kommentarer:

  1. Finns det nåt kvar för mig att sitta på?

    SvaraRadera
  2. Det finns rättstavningsprogram....;)

    SvaraRadera
  3. Har du svikit Grey´s? Tok!!

    SvaraRadera
  4. Men oj då, två t:n som fattades. Får väl be så hemskt mycket om ursäkt då till dig "Anonym" om det var svårt att förstå?

    SvaraRadera
  5. Mkt matnyttigt och roligt där, men jag fråga lämnas obesvarad: Greys, varför??

    SvaraRadera
  6. Såg inte förra säsongen heller... Tycker det har spårat ut lite, tyvärr!

    SvaraRadera
  7. Jag såg inte heller förra säsongen, när Denny kom tillbaka gick det för långt...Men den här säsongen verkar lovande, gråtit 2/2 program, precis som det ska vara alltså!

    SvaraRadera