2009-11-02

Och årets tema är: 300 gram!

HUR har någon kommit på det? Ja det var ju då min syster & co. Jag skriver "& co" för jag hörde hon hade haft hjälp från andra håll än sin sambo.
300 gram.
Jag tror så här:
Hon har hittat en skitkul sak att lägga i paketet och sedan försökt hitta på ett tema utifrån det. Något tema fanns dock inte på denna grej så då fick hon allt lov att ta vikten på den... Eller vad tro ni?
Hur som helst behöver jag nu eran hjälp at komma på nåt superduperbra på 300 gram.
Det enda jag kommit på ännu är... Nä förresten, det ska jag nog inte skriva här eftersom flera av de som är men i leken läser min blogg. Å det vore ju lite dumt att basunera ut min hittills enda, om dock lite tråkiga idé.
Hmm, man kanske kan googla på 300 gram? Måste testa.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, det kan ju bli vad som helst.. tror säkert det blir kul som alla andra jular..

    kram
    Suss

    SvaraRadera
  2. 300 grammis vinnare!! =)Bränna en skiva kanske...
    300 grammofonskivor!! =)
    Svårt tema!!

    SvaraRadera