2009-12-01

Kaffe to go


Kaffe i mugg och stövlar med klack, det är väl ändå inte riktigt jag va? Nä nog har jag ont i fötterna men kaffet satt finfint:) Det är väl inte heller likt mig att endast bära på en endaste liten kasse på väg till bilen heller... Men så blev det och jag är ändå nöjd med dagen. 2 klappar till att bocka av från listan. Trevligt trevligt! Minns ni förresten när jag höll på att gå in i min egna spegelbild vid toaletterna på Birsta city? Hur som helst är dessa toaletter lika med olycksbådande för mig. Idag när brallan skulle på igen hände en liten fadäs. Nån (jag? Nä vadå) stod på ena byxbenet med tidigare nämnda klack och vips landade jag i golvet med jordens utfallssteg:( Vänster knä tyckte det var ganska onödigt och lär väl straffa mig med en blåning som heter duga... Jaja, det jag lärt mig nu är att jag får knipa under mina shoppingturer!

1 kommentar:

  1. Kaffe i mugg är ju kanon!! Vet inte hur många tomma burkar jag har i bilen efter flera resor till staden på sistone. Det är ju i och för sig mindre bra att de ligger där, men det är ju kanon när kaffesuget sätter in!!

    SvaraRadera