2010-01-22

Det här är vad jag kommer se idag!


Varning för skitprat! Så har man åkt dit då. Vet inte när jag hade magsjuka senast, många år sen i alla fall. Fick avbryta gympan igår och gå hem för jag trodde jag hade känning, kändes lite som så. Orkade liksom inte ta i nåt alls och kunde ännu mindre koncentrera mig på vad som skulle göras. Hann inte vara hemma länge förrän det bröt ut. Åt ena hållet. Sprängande huvudvärk, frossa, illamående och ont i magen kom som ett brev på posten. Vid 3 inatt hade allt ovanstående gått över men då kom det från andra hållet. Men nu är det lugnt. Må få ordning på blodsockret nu bara.

3 kommentarer:

  1. Stackars dig!! Hoppas det är snabbt övergående och att testen av familjen slipper det!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars stackars dig! Hoppas att det lugnat sig nu och du mår bättre. Jag trodde att du vrickat till foten när du gick hem tidigare, men läste sedan på fb hur det var. Vila o ta det lugnt, och krya på dig! Se till att maken passar upp och serverar vad du kan tänka dig att ta...Fast man brukar ju just inte vilja ha så mycket första dagarna...Kram!
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Visst är det underbart med lite utrensning??!! =) krya på dig!!

    SvaraRadera