2010-01-19

Öm idag

Så är vardagen tillbaka på riktigt. Gympan började igår igen. Skönt. Har införskaffat mig ett par nya träningstoppar och nyss beställt en sportbh så nu är det bara ett par nya pjucks som behövs. De jag har funkar iosf ok, men skulle vilja ha ett par som är lite högre, typ aerobicsko. Kul med nya kläder i alla fall!
Är lite öm i vissa muskler idag då det var ett skapligt jobbigt cirkelpass igår med mycket styrka och inte så mycket kondition, men det var roligt det med.
Tyvärr tror jag inte jag hinner iväg på passet på torsdag då vi ska till stan med Anja på em.... Hoppas det går fort så kanske, kanske jag hinner hem!

2 kommentarer:

  1. Beundrar verkligen din självdiciplin, jag saknar den helt! Ska väl försöka ta tag i det när vi kommit i ordning lite...kanske...

    SvaraRadera
  2. håller med föregående...

    SvaraRadera