2010-05-06

Då var det snart dags då

Om 8 timmar har jag nyss klivit på bussen och börjat rulla utöver Bispgårdenhållet. Borde kanske gå och sussa, men har inte riktigt allt under kontroll ännu. Matsäcks- och dryckespåsen dtår packad ute på altanen, enklast så för den fick inte plats hel och hållen i kylen. Det övriga som ska packas ligger framme på sängen och är bara att lägga ner i ryggsäcken. Handväskan är packad och klar.
Ja, sova en stund, ladda mobilen och lägga ner hårsprayen i morgonbitti så tror jag allt är med.
Tyvärr hittade jag inte min flera år gamla men ännu inte utgjorda sudokupocket, så jag får klara mig utan. Kanske kan köpa en ny på macken i Tönnebro om inte annat...
Godnatt på er så ses vi åter när jag kommer hem, om jag inte får för mig att mobilblogga från bussen i brist på annan aktivitet!

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa! :)
    Väntar med spänning på uppdatering av inhandlingen.

    SvaraRadera
  2. Hur gick resan? Och hur mår plånboken...?

    SvaraRadera