2011-01-08

In i vardagen igen

Nu är alla "hleger" slut. En helt vanlig lördag är det idag.
Fick sms av E på fm, dom ville komma och hälsa på. Typ faster eller vad man ska säga. Min farbrors fru. Vad säger man? Jo jag fick sms av min farbrors fru:-o låter som nån väldigt avlägsen släkting.. Jaja, hur som helst så var det roligt att de ville komma hit. Händer inte alls ofta, ungefär bara när någon fyller år.
Dom har nyss farit hem och nu väntar vi in nästa gäng. Våra vänner från stan kommer med de tre minsta barnen och hundar. Middag, samkväm och övernattning väntar.
Skojigt och stojigt kommer det att blir. Men det hör ju till!!

kallt har det blivit igen också. Igår som det var så skönt. -4°, vindstilla och solen som kikade fram lite. Idag -20° Brrr!! Innekurardag har det blivit. Var bara ner på byn på fm för att handla lite till kvällen...

Nä, nu får det räcka med ord för idag. Tack och hej!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad roligt att du läser min blogg :) Är alltid kul när man vet vilka alla är :)
    Jo julen va jätte mysig, dock lite jobbig eftersom min morbror inte var med. Har ni haft en bra jul då?

    Jo jag ha kämpa på några månader nu med vikten, körde herbalife 2 månader. Ska köra en kur till nu i Februari, plus börja på gympan igen. De är tufft, men till slut går de :) Kommer nog funka bra för dig med när du väl bestämmer dig :)

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Tjaba! Vi tog en tur upp till Tärsjön för pimpelpremiär. Så skönt! -20? Haha! Där uppe var det bara -10. Sen att det var 3 dm vatten på isen pratar vi tyst om. Väldigt tyst! Jag fick i alla fall en fisk :-)

    SvaraRadera
  3. oooh, det låter som det kommer bli en amelie-rikkard-svea-astrid-å-anna-hälsar-på-i-lillsjöhögen-kväll för er!
    bara man är ledig dagen efter så går det bra.. :D

    SvaraRadera