2011-01-11

Snorhelvete!!

Vem sjutton är det som uppfunnit allt jävelskap?!? Som förkylning för att nämna ett!! Igår rann snorn så jag nästan fick skavsår under näsan trots att jag använde såna där extra mjuka näsdukar, hmpfr! Och så hostan då förstås, den kommer ju som ett brev på posten såna här gånger. Vete tusan om jag inte hade lite feber igårkväll också. Frös som en gnu (om nu dom fryser)Dubbla brallor, tjocksockar, två tröjor och en stickad väst på det. Längst ut snodde jag en filt omkring mig...
Jaja, idag känns det än så länge lite bättre. Har sovit skapligt inatt och bara snytit mig en gång hittills.
Ska strax gå iväg men Anja och ass till fsk. Anja har inte varit där sedan i mitten på november, men det lär nog gå bra.

På återseende!

3 kommentarer:

  1. Bara det inte var jag som delade med mig av mitt snor när jag hälsade på. Tycker dock att jag höll det på plats ganska bra. Inte en nysning tror jag det blev heller. Krya på dig. Du är stark som få. Kom ihåg det!

    SvaraRadera
  2. hur går det med kost/träning då?? Trodde du skulle skriva om det, men du kanske vill behålla det för dig själv?? Vore kul att läsa!!

    SvaraRadera
  3. Jaha, men hur går det då? :) I början va det ett helvete tyckte jag. Speciellt på kvällarna. Det är ju då man småäter :P

    Ja vi ses på Måndag på gymapan, ska försöka få med mig mamma oxå :P

    SvaraRadera