2012-03-04

söndag

Hade planer på att blogga förut men saker, ting och tvärt illamående satte käppar i hjulet för mig. Har nu krupit ner i renbäddad säng istället och känner mig nöjd över att jag faktiskt slutfört det jag hade på agendan för dagen. Detta trots att jag hade svårt att komma igång i morse. Tror klockan var halv elva innan jag tog mig ur sängen.

Har iaf som sagt renbäddat och vädrat sängkläderna, bakat en långpannekaka, tvättat, röjt lite på balkongen och diskat jobbiga plåtar som stod kvar på bänken sedan gårdagen. Middag fick vi hos mamma och pappa idag - kyckling, ris och currysås. Chokladmousse med banan och vispad grädde till efterrätt... Nice!

Då vädret visat sig från sin bästa vårvintersida även idag (igår var det underbart ute) blev det årets första balkongfika i solen. Mamma, bror och Caroline, Anja, Camilla och jag njöt av (kaffe och) nybakad kaka och solens värme! Våren är här:-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar