2012-03-07

Trött

Det sägs att den här tiden i graviditeten ska vara den allra bästa. Den tiden man är piggast och mår som allra bäst. Den tiden man njuter av att vara gravid. Men jag är nog inte som alla andra. Nu när de fina vårvinterdagarna är här och ljuset med dem, då är jag som allra tröttast. Förmiddagarna går bra, men sedan är jag bara trött, trött, trött. Hoppas innerligt att det går över och det snart. Ingen ork eller lust att göra något alls.
Jus för tillfället sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig och vila en stund eller istället komma igång och göra nåt vettigt för att mota bort tröttheten. Risken finns väl då att jag däckar för natten kl 18 istället... Nä, kanske ska lägga mig och vila en stund medan Anja och tjejerna är ute på promenad. Å sedan en panna kaffe på det!
Ja, så får det bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar