2012-07-23

Bugg i appen

Lite störigt i blogger-appen att man inte kan rotera bilderna man tar med telefonen. Oftast tar jag stående bilder men dom hamnar ju fel i bloggen sen. Likaså om jag måste lägga in ett nytt ord i ordlistan, då hamnar det per automatik allra först i texten. Inte kul. Störigt som f-n rent ut sagt. Jag menar man måste ju tänka sig för då. Och är ofta foto-tillfället borta. Om jag först tar en stående bild alltså och sedan kommer på att, sjutton också, (här skulle jag ha använt ett helt annat uttryck i tanken) jag måste ju vända på luren.
Så blev det i alla fall idag när jag skulle fota Majken. Då hade den glada lilla tjejen hunnit sluta vara glad. Ni som har facebook får se den bättre bilden, här kommer den sämre för er andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar