2012-08-27

Vill ha tillbaka min lur

Min telefon är för andra gången inlämnad för reparation. Vill ha tillbaka den nu. Håller allvarligt på att få spunk på min gamla x10 mini som jag får ha nu istället. Den som var så bra när jag köpte den. Nu är det bara skit med den. Dålig kamera. Knepigt ljud. Touchen ska vi inte ens tala om. Fråga mig inte varför jag ger mig på att blogga från den. Ville väl kanske bara meddela en av orsakerna till de lite väl långa pauserna mellan inläggen.
Anja började i alla fall första klass idag. Ny skola men kända människor omkring sig. Ja inte alla barn i de andra klassera som är ute på gården samtidigt, men inte bekommer det henne inte.
Själv har jag plockat in 3 liter vinbär som nu står som saft på bänken samt bakat fillimpor. Gott gotti gott gott. Så ikväll har jag inte knäckemackasmulor i sängen. Bara fillimpesmulor. Går nog det med! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar