2009-11-13

Fredagsmys på riktigt!

I helgen ska Anja till Bispgården, ska sjkutsa henne dit om ett tag. När vi lämnat henne åker jag och mannen mot Östersund där vi tänkte käka något, hälsa på några vänner en sväng, gå på bio (frågan är bara hur vi ska komma överens om vad vi ska se för nåt)och sedan övernatta på hotell=) Vi fick ju presentcheckar på Scandic när vi gifte oss så vi tänkte utnyttja en av två nätter där nu. Blir ju mysfrukost i morgon då och sedan gör vi stan. Har lite grejer vi skulle ha kikat på förutom julklappar. Bla behöver Stefan nya vinterkängor och kanske lite paltor. Jag vill ha en ny jacka och så är jag ute efter en lite finare stövel, men liten klack. Inte så lätt att hitta några som går på de renklövar jag har till fötter men skam den som ger sig.
Sedan blir det nog en sväng på Yamahacenter för att prova ut en skoterjacka åt mig=) Stefan köpte en där i fjol som han fick lov att reklamera så vi fick ett tillgodokvitto istället. Han köpte en annan jacka och jag får utnyttja tillgodon nu. Låter bra i mina öron!
Hoppas vi hinner träffa kusin vitamin över en fika på stan i morgon också inna det bär av hemöver och upp på gullbacken för att gratulera boreder som fyller 35 år i morgon.
Ja, så vet ni hur denna helg ser ut för oss då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar