2010-10-11

Bildmaraton för de senaste månaderna

I augusti hade vi kusingrillning. 5 kusiner och några respektive. Här har vi en av dom som verkar ha lite för många glas att välja mellan...

Två glada, om än lite sneda kusiner.

Lite fint ute på altanen på sensommaren...

Sedan häremellan om man nu ska ta allt i kronologisk ordning var vi ju till Turkiet och dom bilderna har jag på den andra datorn som för tillfället är inlämnad på reparation...

Vår ögonsten fyllde hela 5 år i september!! Så här blev tårtan som jag och mostern fick till!

Lite kameralek i höstmörkret...

Anja röstade på chokladpartiet i Järåskolans val 2010 och här ser vi ju klart och tydligt anledningen till det.

Glad Anja

Det var så länge sedan jag bakade muffins vid det här tillfället att jag var tvungen att ta fram receptet. Men med recept och nya fyrkantiga formar blev dem så här fina. Och riktigt goda med!

Glad Anja igen, klart att jag inte visar upp en sur tjej...

Här är vår blivande tillökning i familjen=) Ska bli så kul. Den 24/10 får vi hämta honom! Vi kommer att ha delad vårdnad tillsammans med Anders, min bror. Förhoppningsvis blir det en bra jakthund av honom! (av hunden alltså, inte brorsan)

3 kommentarer:

  1. Mildmaraton gillar vi. Och jag håller med Anja; Choklad e grejer det! :)
    Va kul med tillökning. Otroligt söt liten tax.

    SvaraRadera
  2. Vilken liten godingvalp! Boy:en uppidagen, men kanske blir han lite högre på benen ;)
    Jag håller för övrigt med Anja, chokladpartiet är ett gott val:D Hade jag vetat att det fanns ett sånt hade jag hängt på där jag med :)// Fastern ne´ma Häla ;)

    SvaraRadera
  3. Kul med bilder! Och fina sådana med...

    SvaraRadera