2011-01-30

När planerna går i stöpet

Suck. Det är väl inte hela världen om jag tänker efter, men när man har tänkt att man ska handla lite, hämta ut en travvinst, ta ut pengar samt hälsa på lite folk, ja då blir jag lite arg när gubben har åkt till stan och har med sig nästan alla bilnycklar som går att uppbringa i detta hus. Jo, han hade varit snäll och lämnat kvar den ena cheva-nyckeln. Den bilen kan jag inte ta. Den har han i stan.
Jaja, det är väl bara att gilla läget. Går ut en sväng med Nixon istället och lyxar till det med lite oxfilé till lunch! Ha!!
Älskade mamma skulle komma och hitta på nåt med mig om en stund också.
Ja, jag har sagt det förut. Jag är skadad sedan barnsben, kan inte roa mig själv ens en halv dag;-)

1 kommentar:

  1. Hahahahahaha! Garvar så jag ligger vriden i magsmärtor på golvet! Sååå roligt. Tänk om man fått se dina miner. Fått höra dina fraser och haranger. Nja, kanske inte var så roligt ändå. För dig. Men för mig var det jäkligt roligt. Det gjorde min dag i alla fall.

    SvaraRadera