2011-02-03

Sjuk sjukare sjukast

Så känner jag mig nu!
Fick feber i måndags mitt på dagen, men hade frossa när jag la mig redan på söndagkväll så jag hade nog lite temp redan då. Sedan dess har den inte gett sig. Ligger konstant på minst 38,2° Jobbigt som bara den. Snorig och en sjuhelvetes hosta har jag också. Givetvis.
Idag tog jag och läste på 1177 om feber och där stod det att man sluee söka vård efter fyra dagar med feber. Så ja, det gjorde jag.
CRP på 62 och missljud i luftvägarna gav mig en 10-dagars kåvepeninkur samt en flaska Mollipect. Nu hoppas jag det vänder och det är NU!
Med feber i kroppen är det svårt att hålla blodsockret i schack också. Jag höjer och höjer insulinet, men inget händer. Det gör det ju ännu svårare att bli kry.

Ära vare gud i höjden - gör så att jag blir frisk! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar