2011-02-08

Friskare men inte friskast!

Nu så är jag på benen igen. Efter bara 2-3 av de där kåvepenintabletterna kände jag mig frisk som en nötkärna. Febern var borta och då mådde jag prima igen. Har dock lite hosta kvar, som alltid samt lite takdropp emellanåt.

Idag är det tisdag igen. Det betyder kör. Härligt! Hoppas vi får veta idag vad vi ska sjunga under våren... Två "nya" låtar fick vi förra veckan och dom har gått varm på spotify här hemma. Men tyvärr har jag inte lyckats ta rätt på sopranstämman riktigt i nån av dom, men dom kommer väl fram ikväll igen. Tänk vad mycket som kan lagras på hårddisken man har där längst opp!
Men först blir det lite kräftsoppa till middag. Min käre bror kom förbi med sina lördagsrester igår som jag och mor ska njuta av innan kören=)

2 kommentarer:

  1. Heej!

    Hoppas du har blivit helfrisk nu så du kan vara ute i finvädret.
    Vet du, till veckan ska jag prova ditt fiskrecept!

    SvaraRadera
  2. Hallooo? hur mår du egentligen? :S

    SvaraRadera